Lida Logo
Kunming Dali
 
Güniçi Teslimat
 
Yeni Jenerasyon Lida

Lida Mucize Zayıflama Kapsülü

Lida nedir ?
Lida zayıflama hapı ?
Lida bilgilendirme ?
İçeriği nelerden oluşur ?
Kim üretir ?
Nasıl kullanılır ?
Kimler kullanamaz ?
Nasıl bir etki gösterir ?
Yan etkisi varmı ?
Orjinal olduğunu nasıl anlarım ?
Bırakınca tekrar kilo alırmıyım ?
Burada yazabilirmiyim ?
 
Arı Poleni Ekstresi -Yeni- !
Lidagel Yosun Jeli -Yeni- !
Lida Meizi Zayıflama Çayı -Yeni- !
B12 + Folic Acid Vitamin Desteği -Yeni- !
Chitosan Mineral Desteği -Yeni- !
 
Dev Lida kutusu !
 
Tamamen Garantili Orjinal Lida Satışı
Etiketler !

Diyetler Fitobesinler Zayıflamaya yardımcı Bitkisel kapsül L Karnitin Yeni Jenerasyon Damar kireçlenmesi Sodyum klorür Zayıflayan damar yüzeyleri Lida yosun tableti Otoimmün Beslenme yetersizliği Hayvansal besinler Kilo problemi Zayıf ve sağlıklı Düzenli egzersiz Gen polimorfizi Kilo almaya eğilim Kardiyo egzersizleri Yağ yakmaya yardımcı Hareketi sağlamak Gerekli olan vitaminler İlacın etkisi Psikolojik sorun İçine kapanık Metabolizma farklıdır Şeker Hastaları Dengesiz Bir Kilo Yürüyüş Yapacak Zaman Enerji İhtiyacı 

Orjinal Lida Birliği
Giriş Lida Forum İletişim Sipariş
Yazılar >

 

Yiyeceklerinizde Çeşitliliğe Önem Veriniz..

Lida tüketirken gıdalarda çeşitliliğe önem vermelisiniz. Ara öğünlerde abur cuburlar yerine kabuklu yemişler yiyin. Kuruyemişler Lida ile zayıflamaya niyetlenen biri için her zaman daha iyidir. Araştırmalar haftada birkaç kez kabuklu yemiş yemenin kalp hastalığı riskini yüzde 30-50 düşürdüğünü göstermiştir. Çok önemli bir özellik ise, bitkisel proteinlerin kolesterolü azaltmasıdır. Oysa hayvansal proteinler kolesterolü artırmaktadır. Az yağlı süt ürünleri ve beyaz tavuk eti bile kolesterolü artırmaktadır. Bunları tüketmemenizi söyleyemeyiz fakat en azından Lida kullanırken bir düzene oturtabilirsiniz. Yağsız bir diyete rağmen kolesterolü düşmeyen kişilerin çoğunun, hayvansal ürünleri kestikten sonra kolesterolleri normalleşmektedir.

Etin kalorisinin çoğu yağdan kaynaklanır. Yeşil sebzelerde ise çoğunlukla protein vardır. Örneğin 100 kalorilik ette 5,4 g. protein vardır. Oysa 100 kalorilik brokolide 11.2 g, kıvırcık salatada 11.6 g, lahanada 9.5 g. protein vardır. Bol miktarda yeşil sebze ve baklagiller yediğinizde yeterli protein (günde 40-70 gram) alırsınız. Protein ihtiyacınızı Lida döneminde olabildiğince sebzelerden almaya çalışınız. Tüm bitkisel besinler protein, yağ ve karbonhidrat içerir.
  • Meyveler ve nişastalı sebzeler (patates, mısır, havuç, kestane) daha çok karbonhidrat, az miktarlarda da protein ve yağ içerir.
  • Yeşil sebzelerin yarısı protein, diğer yarısı, yaklaşık eşit oranlarda yağ ve karbonhidrattır.
  • Fasulye ve baklagillerin yarısı karbonhidrat, diğer yarısı yağ ve proteindir.
Etler, süt ürünleri ve yağlar, kalorisi bol besinler olduğundan doyuncaya kadar değil az miktarlarda, açlığı yatıştıracak ölçülerde bile yenseler fazla kalori alımına neden olurlar. Oysa VMF & Liflerden zengin bitkisel besinler fazla kalori almadan doymamızı sağlar. Aslında çok az yağ içeren bir diyet uygulandığında; karbonhidratı, yağa dönüştürmek için çok kalori harcandığından vücutta yağ depolanması olmaz. Çünkü glikozun vücutta yağa dönüşmesi için karbonhidrattan alınan kalorilerin % 23'ü harcanır. Oysa yiyecekteki 100 kalorilik yağ sadece 3 kalori harcanarak kolayca vücut yağma dönüşür.
Yönetici | 21 Kasım 2009, Cumartesi 13:58:38
Etiketler : Lida Tüketimi  Kuruyemiş ve Lida  Lida Dönemi  Bitkisel Besinler  


Lida Mucizevi Yosun Kapsülü | Lida Zayıflama Hapı www.lida.gen.tr - © 2006 - 2009 Tüm Hakları Saklıdır. Rss