Lida Logo
Kunming Dali
 
Güniçi Teslimat
 
Yeni Jenerasyon Lida

Lida Mucize Zayıflama Kapsülü

Lida nedir ?
Lida zayıflama hapı ?
Lida bilgilendirme ?
İçeriği nelerden oluşur ?
Kim üretir ?
Nasıl kullanılır ?
Kimler kullanamaz ?
Nasıl bir etki gösterir ?
Yan etkisi varmı ?
Orjinal olduğunu nasıl anlarım ?
Bırakınca tekrar kilo alırmıyım ?
Burada yazabilirmiyim ?
 
Arı Poleni Ekstresi -Yeni- !
Lidagel Yosun Jeli -Yeni- !
Lida Meizi Zayıflama Çayı -Yeni- !
B12 + Folic Acid Vitamin Desteği -Yeni- !
Chitosan Mineral Desteği -Yeni- !
 
Dev Lida kutusu !
 
Tamamen Garantili Orjinal Lida Satışı
Etiketler !

Diyetler Fitobesinler Zayıflamaya yardımcı Bitkisel kapsül L Karnitin Yeni Jenerasyon Damar kireçlenmesi Sodyum klorür Zayıflayan damar yüzeyleri Lida yosun tableti Otoimmün Beslenme yetersizliği Hayvansal besinler Kilo problemi Zayıf ve sağlıklı Düzenli egzersiz Gen polimorfizi Kilo almaya eğilim Kardiyo egzersizleri Yağ yakmaya yardımcı Hareketi sağlamak Gerekli olan vitaminler İlacın etkisi Psikolojik sorun İçine kapanık Metabolizma farklıdır Şeker Hastaları Dengesiz Bir Kilo Yürüyüş Yapacak Zaman Enerji İhtiyacı 

Orjinal Lida Birliği
Giriş Lida Forum İletişim Sipariş
Yazılar >

 

Yağ Asitleri, Vitaminler ve Lida

Bir gerçek var ve değişmeyecek: Bir kişi zayıflamak için baş koyduysa bunu sadece ve sadece tek bir şeye odaklanarak başaramaz. Siz Lida zayıflama kapsülü kullanarak 8, 10, hatta 30 kilo verebilirsiniz. Bu tabii ki kilo fazlasına ve obezite değerlerine göre değişen bir durum fakat tek başınıza yapamayacağınız tek bir şey ideal kilonuzu yakalayabilmenizdir.

Lida gibi mükemmel ve güçlü bir takviyeyle dahi olsa ideal kilonuza sorunsuz bir şekilde ulaşmanız pek mümkün görünmez. Net sonuç isteyenler Lida kapsülü ile kesinlikle ve erinmeden ya egzersiz, ya düzenli beslenme programları veya diyet, yada destekler kullanmak durumundadır. Bizler bu yazımızda sadece desteklerden bahsedeceğiz.

Hayatınızı güzelleştirecek ve sizi ideal kilonuza Lida ile birlikte çalışarak ulaştırabilecek destekler. Omega-3 yağ asitleri gibi... Somon balığı, uskumru, ringa balığı, sardalye ve ton balığı gibi yağlı balıklarda yüksek yoğunlukta bulunmaktadır. Omega-3 yağ asitleri ayrıca yumurta sarısı, fındık ve ketentohumu gibi bazı tohumlarda bulunmaktadır.

Özellikle Lida kullananlar için önerilen takviye ve vitaminler;
Omega-6 yağ asitleri, yumurta sarısı, tohumlar (özellikle ayçiçeği, aspur ve susam), tam tahıllar ve bazı sebzelerde bulunmaktadır.
A Vitamini, balık, yumurta sarısı, tereyağı, peynir, havuç, kırmızı biber, ıspanak, domates ve fasulyede yüksek oranda bulunmaktadır.
B1 Vitamini (thiamin), taze balık (özellikle somon balığı), bazı kuruyemişler (mahuncevizi, bakkam, yerfıstığı, çamfıstığı) ve susam tohumlarında bulunur.
B2 Vitamini (riboflavin), süt ürünleri (kaymak, peynir), ciğer, biftek, tavuk, yumurta, balık, kabuklu deniz ürünleri, mantar, avokado ve bademde bulunur.
B3 Vitamini (niacin) balıklarda (özellikle somon balığı ve ton balığı), et, tavuk, ciğer ve yumurtada yüksek yoğunlukta bulunmaktadır.
B6 Vitamini (pyridoxine) balıklarda (özellikle ton balığı), et, ciğer, tavuk, avokado, ceviz, domateste bulunur.

B12 Vitamini (cyanocobalamin), Bitkilerde bulunmayan tek vitamindir. En yüksek yoğunlukta ciğer, deniz ürünleri, balık (özellikle sardalye, somon ve ton) ve yumurtada bulunur. Ve daha az miktarda süt ürünleri ve ette bulunmaktadır. B12 vitamininin özellikle Lida severler tarafından düzenli olarak tüketilmesi gerektiğini biz her fırsatta burguluyoruz. B12 ve Folik Asit desteği sayfamızı inceleyin / araştırın. Vejetaryenlere B12 vitamini alabilmeleri için vitamin hapı tavsiye edilmektedir.

Folate, en yüksek yoğunlukta ciğerde bulunur, fakat ayrıca pek çok sebzede (özellikle yeşil sebzelerde), et, kümes hayvanları, balık, kabuklu deniz ürünleri, yumurta ve cevizde bulunmaktadır.
C Vitamini, ciğer ve böbrek dışında hayvansal gıdalarda bulunmaz ve sebze (özellikle yeşil ve kırmızıbiber, bezelye, domates ve brokoli) ve meyvelerde (çilek ve turunçgiller) bulunmaktadır.
D Vitamini, yalnızca yağlı balıklarda bulunan bir vitamindir: özellikle uskumru, ringa, somon veton balığı bu vitamin açısından zengindir. Yumurta ve tereyağında da D vitamini vardır.
E Vitamini, kabuklu yemişler (badem, fındık, yerfıstığı), zeytin, domates püresi, avokado ve balıkta bulunur.
K Vitamini, brokoli, lahana, marul, taze soğan ve ıspanak gibi yeşil sebzelerde bulunmaktadır.

Zayıflama destekçisi ve atik bir ürün olan Lida için bu destekleri kullanmanız sizin daha sağlıklı ve daha performanslı bir kilo verme dönemi içerisinde bulunmanıza vesile olacaktır.
Yönetici | 15 Mayıs 2010, Cumartesi 14:12:40
Etiketler : B12 Vitamini  Kilo Verme  Lida Kapsülü  Zayıflamak  Folik Asit  Pyridoxine  Omega-6  


Lida Mucizevi Yosun Kapsülü | Lida Zayıflama Hapı www.lida.gen.tr - © 2006 - 2009 Tüm Hakları Saklıdır. Rss