Lida Logo
Kunming Dali
 
Güniçi Teslimat
 
Yeni Jenerasyon Lida

Lida Mucize Zayıflama Kapsülü

Lida nedir ?
Lida zayıflama hapı ?
Lida bilgilendirme ?
İçeriği nelerden oluşur ?
Kim üretir ?
Nasıl kullanılır ?
Kimler kullanamaz ?
Nasıl bir etki gösterir ?
Yan etkisi varmı ?
Orjinal olduğunu nasıl anlarım ?
Bırakınca tekrar kilo alırmıyım ?
Burada yazabilirmiyim ?
 
Arı Poleni Ekstresi -Yeni- !
Lidagel Yosun Jeli -Yeni- !
Lida Meizi Zayıflama Çayı -Yeni- !
B12 + Folic Acid Vitamin Desteği -Yeni- !
Chitosan Mineral Desteği -Yeni- !
 
Dev Lida kutusu !
 
Tamamen Garantili Orjinal Lida Satışı
Etiketler !

Diyetler Fitobesinler Zayıflamaya yardımcı Bitkisel kapsül L Karnitin Yeni Jenerasyon Damar kireçlenmesi Sodyum klorür Zayıflayan damar yüzeyleri Lida yosun tableti Otoimmün Beslenme yetersizliği Hayvansal besinler Kilo problemi Zayıf ve sağlıklı Düzenli egzersiz Gen polimorfizi Kilo almaya eğilim Kardiyo egzersizleri Yağ yakmaya yardımcı Hareketi sağlamak Gerekli olan vitaminler İlacın etkisi Psikolojik sorun İçine kapanık Metabolizma farklıdır Şeker Hastaları Dengesiz Bir Kilo Yürüyüş Yapacak Zaman Enerji İhtiyacı 

Orjinal Lida Birliği
Giriş Lida Forum İletişim Sipariş
Yazılar >

 

Uyku Lida için Ne Kadar Önemli ?

Uyku ve beslenme düzenindeki aksaklıklar, yanlışlar, adale sisteminde biriken laktik asit, ilerleyen yaşlar, enerji gereksiniminin belirtisi yorgunluğu ortaya çıkarır. İşte bu sebepten Lida zayıflama hapı kullanımlarında uyku düzeninin sağlanması önem oluşturmaktadır.

Yorgunluktan kurtulmak için önce bir nefes alma tekniğiyle başlayalım. Halı üzerine uzanın, vücudunuzun gevşediğinden emin olun, bunu anlayacağınız en iyi yer omuz başlarınızdır. Omuzlarınızı kendi etraflarında ufak daireler çizecek şekilde hareket ettirin. Bu tür egzersizler sizin nefes düzeninizi, oksijen alımınızı ve dolayısıyla Lida kullanımında başarıyı getirir. Oksijen ve su Lida' nın etkin olarak zayıflama sağlaması için çok elzemdir. Tüm dikkatinizi mide ve karnınızda toplayarak derin nefes almaya başlayın, gevşek karın adalelerinizin iyice şişmesini bekleyin, sonra yavaş yavaş nefesinizi verirken mide kaslarınızın iyice toplanmasına dikkatinizi yoğunlaştırın. Bunu günde iki kez 20-30 defa tekrarlayın.

Böylece kanınızdaki alyuvarlar daha çok oksijen yüklemiş olduklarından, sonuçta enerji toplamış olarak yerden kalkacaksınız.

Yorgun hissetmenin bir nedeni de yeterince su içmemektir. Su hücrelerarası materyalleri taşıyarak, enerjinin dağılımını sağlar. Siz Lida' nın suya ne kadar ihtiyaç duyduğunu muhtemelen önceki yazılarımızdan çok iyi biliyorsunuz. Kanın oksijenlenmesine, temizlenmesine katkıda bulunur ve atık maddeleri hücrelerden uzaklaştırır.

Gün içinde kan şeker düzeylerinin fazla dalgalanmasına müsaade etmeyecek şekilde, küçük miktarlarda ve sık sık yiyin. Önerilen, 3 ana öğün ve 3 ara öğündür. Hücrelerimizin enerjisi olan karbonhidratlardan, glikozu, amino asit kaynağı proteinleri dengeli tüketmeye özen gösterin. Şeker alımını yosun hapı tüketirken azaltınız.

İyi bir uyku ile tazelenin. Uykunun kendi kuralları vardır. Vücut düzeni sever; her gün aynı saate yatıp aynı saatte kalkın. Akşam yemeğinden sonra kafeinli içeceklerden uzak durun. Bir kez daha söylemeli ki sağlıklı bir uyku düzeni için kafeini Lida' dan uzak tutmalısınız. Akşam yemeğini mümkün olduğu kadar hafif yiyin, ağır, yağlı yiyecekler uykuyu bozar, hafifletir.

Yan yatarak uyumaya çalışın, böylelikle nefes yollarınız daha açık olacak ve rahat teneffüs edeceksiniz. Odanızın serin, sakin ve loş olmasına dikkat edin.
Yönetici | 06 Haziran 2010, Pazar 17:21:14
Etiketler : Lida Kullanımı  Lida Zayıflama Hapı  Su Tüketimi  Yosun Hapı  Kafeinli İçecekler  


Lida Mucizevi Yosun Kapsülü | Lida Zayıflama Hapı www.lida.gen.tr - © 2006 - 2009 Tüm Hakları Saklıdır. Rss