Lida Logo
Kunming Dali
 
Güniçi Teslimat
 
Yeni Jenerasyon Lida

Lida Mucize Zayıflama Kapsülü

Lida nedir ?
Lida zayıflama hapı ?
Lida bilgilendirme ?
İçeriği nelerden oluşur ?
Kim üretir ?
Nasıl kullanılır ?
Kimler kullanamaz ?
Nasıl bir etki gösterir ?
Yan etkisi varmı ?
Orjinal olduğunu nasıl anlarım ?
Bırakınca tekrar kilo alırmıyım ?
Burada yazabilirmiyim ?
 
Arı Poleni Ekstresi -Yeni- !
Lidagel Yosun Jeli -Yeni- !
Lida Meizi Zayıflama Çayı -Yeni- !
B12 + Folic Acid Vitamin Desteği -Yeni- !
Chitosan Mineral Desteği -Yeni- !
 
Dev Lida kutusu !
 
Tamamen Garantili Orjinal Lida Satışı
Etiketler !

Diyetler Fitobesinler Zayıflamaya yardımcı Bitkisel kapsül L Karnitin Yeni Jenerasyon Damar kireçlenmesi Sodyum klorür Zayıflayan damar yüzeyleri Lida yosun tableti Otoimmün Beslenme yetersizliği Hayvansal besinler Kilo problemi Zayıf ve sağlıklı Düzenli egzersiz Gen polimorfizi Kilo almaya eğilim Kardiyo egzersizleri Yağ yakmaya yardımcı Hareketi sağlamak Gerekli olan vitaminler İlacın etkisi Psikolojik sorun İçine kapanık Metabolizma farklıdır Şeker Hastaları Dengesiz Bir Kilo Yürüyüş Yapacak Zaman Enerji İhtiyacı 

Orjinal Lida Birliği
Giriş Lida Forum İletişim Sipariş
Yazılar >

 

Su Tüketimi ve Bazı Tavsiyeler...

Maden suyu yerine normal su için. Normal suyun sindirimi, şişkinliğe yol açan, hatta selüloitleri azdıran asitli suların sindiriminden daha kolaydır. Normal suyun tadını yavan buluyorsanız, şeker dolu şurupları içmek yerine, içine biraz taze limon veya limon suyu ekleyin. Oda sıcaklığında su içmek, soğuk su içmekten daha kolaydır. Su, Lida için bulunmaz hint kumaşı sayılır.

Şişe suyu göreceli olarak pahalı değildir, ancak her gün şişe suyu satın almanın maliyeti uzun vadede artar. Musluk suyu içmiyorsanız, daha iyi bir tat elde etmek ve mineral içeriğini dengelemek için evde filtre edin. Bu, şişe suyu satın almaya kıyasla çok daha çevreci bir yaklaşım olacaktır.

Hamile değilseniz, sağlıklı ve dengeli besleniyorsanız, besin alımınızı çeşitli takviyelerle artırmanıza gerek yok demektir. Zaten hamile hanımların Lida kullanmaları yasaklanmıştır. Diğer yandan, her üç veya dört günde bir multivitamin ve mineral takviyesi almanın bir zararı da olmaz. (Her gün Lida ile bu tip destekleyici hap almaya gerçekten ihtiyaç yoktur.) Doktorunuz böyle bir şey tavsiye ettiği takdirde, onun önerileri doğrultusunda alabilirsiniz. Aksi takdirde bu tür vitamin ve mineral takviyesini alırken ve tüketirken aşağıdaki önerilere uyunuz:
  • Vitamin ve minerallerin günlük dozu, güvenli üst sınırları aşmayacak şekilde olmalıdır.
  • Bir sağlık sorunu nedeniyle doktorunuzu görüyorsanız, onu aldığınız takviyeler konusunda bilgilendirin.
  • Kilo kontrolü veya kilo vermek için kullanılan takviyelerden uzak durun.
  • Sırf eşiniz dostunuz faydasını gördü diye, siz de bu tür takviyeler almayın, öncesinde bir araştırma yapın.
  • Bu tür takviyelerin yan etkileri konusunda bilgi sahibi olun.

Glisemik indeks, karbonhidrat gıdaları kan şekerinizi hızlı mı, orta seviyede mi, yoksa yavaş mı yükselttiğine göre sınıflandırmaya yarayan bir metottur. Glisemik indeksi düşük olan gıdalar, glisemik indeksi yüksek olanlara göre, enerjiyi daha yavaş ortaya çıkarırlar. Glisemik indeks doğrultusunda beslenmenin bazı faydaları şunlardır:
  • Kendinizi daha uzun süre tok hissedersiniz
  • Enerji seviyeniz artar
  • Spor yaptıktan sonra karbonhidrat gereksiniminizi karşılar
  • İştah düzeyini düşürür
  • Kan şekerini ve ensülin seviyesini kontrol eder
  • Şeker hastalığını kontrol altına alır
  • Kilo verdirir
Bağırsaklarınız iyi çalışmıyorsa, beslenmenizde glütenden uzak durmanın ne kadar önemli olduğunu bilirsiniz. Lida ile zayıflamaya karar verdiğiniz zaman glutensiz gıda tüketme şansınız varsa harika neticelerle sonuçlanabilir. Neleri yiyemeyeceğinizden çok, neleri yiyebileceğinize konsantre olup satın almadan önce gıdaların etiketlerini kontrol edin. Beslenmenizin temelini yağsız protein gıdalar, meyve ve sebze, pirinç, patates, kinoa ve az yağlı süt ürünleri oluşturmalıdır.

Ailenizde diyabet hastası varsa, siz de ileride bu hastalığa yakalanmamak için bazı önlemler alabilirsiniz. Sağlıklı bir kiloda olmak, şeker tüketimini azaltmak ve glisemik indeks doğrultusunda beslenmek, diyabet riskini azaltmaya yarayan önlemlerdir.
Yönetici | 16 Kasım 2009, Pazartesi 18:56:21
Etiketler : Lida ve su tüketimi  Hamilelik ve Lida  Vitamin ve Mineraller  Glisemik İndeks  


Lida Mucizevi Yosun Kapsülü | Lida Zayıflama Hapı www.lida.gen.tr - © 2006 - 2009 Tüm Hakları Saklıdır. Rss