Lida Logo
Kunming Dali
 
Güniçi Teslimat
 
Yeni Jenerasyon Lida

Lida Mucize Zayıflama Kapsülü

Lida nedir ?
Lida zayıflama hapı ?
Lida bilgilendirme ?
İçeriği nelerden oluşur ?
Kim üretir ?
Nasıl kullanılır ?
Kimler kullanamaz ?
Nasıl bir etki gösterir ?
Yan etkisi varmı ?
Orjinal olduğunu nasıl anlarım ?
Bırakınca tekrar kilo alırmıyım ?
Burada yazabilirmiyim ?
 
Arı Poleni Ekstresi -Yeni- !
Lidagel Yosun Jeli -Yeni- !
Lida Meizi Zayıflama Çayı -Yeni- !
B12 + Folic Acid Vitamin Desteği -Yeni- !
Chitosan Mineral Desteği -Yeni- !
 
Dev Lida kutusu !
 
Tamamen Garantili Orjinal Lida Satışı
Etiketler !

Diyetler Fitobesinler Zayıflamaya yardımcı Bitkisel kapsül L Karnitin Yeni Jenerasyon Damar kireçlenmesi Sodyum klorür Zayıflayan damar yüzeyleri Lida yosun tableti Otoimmün Beslenme yetersizliği Hayvansal besinler Kilo problemi Zayıf ve sağlıklı Düzenli egzersiz Gen polimorfizi Kilo almaya eğilim Kardiyo egzersizleri Yağ yakmaya yardımcı Hareketi sağlamak Gerekli olan vitaminler İlacın etkisi Psikolojik sorun İçine kapanık Metabolizma farklıdır Şeker Hastaları Dengesiz Bir Kilo Yürüyüş Yapacak Zaman Enerji İhtiyacı 

Orjinal Lida Birliği
Giriş Lida Forum İletişim Sipariş
Yazılar >

 

Meyve ve Sebzelerde Bulunan Vitaminler

Taze sebze ve meyveler, diğer besin gruplarından alamadığımız C vitamini sağlarlar. C vitamininden en zengin olanları yeşil yapraklar, turunçgiller, çilek, şeftali, domates ve patatestir. Bu sebze ve meyvelerin Lida ile tüketilmesini şiddele tavsiye ederiz. Sebze ve meyvelerimizden yeşil ve san renktekiler A vitaminin öncüsü karotenlerden de zengindir. Ayrıca yeşil yapraklı sebzeler B vitaminlerin bir çoğu, E ve K vitaminlerinden de zengindirler. Bu gruptaki besinlerin bir kaçından günde çiğ veya pişmiş yemek olarak en az 5 porsiyon menülerde yer almalıdır. Örneğin; günde iki sebzeli yemek, iki meyve, bir salata Lida periyodunda günlük sebze ve meyve gereksinmemizi karşılayabilir.

Ekmek, pirinç ve bulgurdan yapılan pilav ve çorbalarla, makarna ve undan yapılan çorba, börek ve çörekler bu gruba girer. Bu gruptaki besinler karbonhidratlardan zengindir ve vücuda enerji sağlar. Bu grup besinlerde protein de vardır. Bu yüzden lida ile pek tavsiye edilmemelidirler. Örneğin; bulgurun %10'u, ekmeğin %8'i proteindir. Özellikle kepeği alınmamış tahıllar ve bulgur B vitaminlerinden de zengindir. Her öğünde ekmek yeme alışkanlığımız vardır. Mayalı ekmek, mayasız ekmekten daha değerlidir. Yufka ve bazlamayı, hamuru mayaladıktan sonra yaparsak vücudumuza daha yararlı olur. Yüksek posalı diyette kepekli ürünler ve bulgur Lida ile tercih edilmelidir.

Bireylerin çalışma durumlarına göre günde 3-8 orta dilim arasında ekmek yenebilir. Çocuklar ve çoğunlukla zamanım oturarak geçirenler için Lida ile günde 3 orta dilim ekmek yeterlidir. Çoğunlukla ayakta çalışan ve hareketli olan kimseler daha çok ekmek yiyebilirler. Ekmek yanında pilav, makarna, börek gibi yemeklerden yarım ile iki porsiyon yenebilir.

Zamanının çoğunu oturarak geçiren kadınlar için Lida daha özeldir. Günde bu gruptan 3 küçük dilim ekmekle 1-2 kaşık pilav veya makarna yeterlidir. Oturarak iş yapan erkekler günde 3-4 dilim ekmekle 1 porsiyon pilav ve benzeri alabilir. Ağır iş yapanlar, hareketli kimseler günde yarım kg kadar ekmek yanında 2 porsiyon da pilav, makarna gibi yemeklerden almalıdırlar. Tahıllardan yapılan çorbaların miktarı, pilav ve makarnanın 1/3' ünün yerine sayılmalıdır.
Yönetici | 11 Aralık 2009, Cuma 13:29:39
Etiketler : Lida Periyodu  Sebzeler ve Meyveler  C ve A Vitaminleri  Lida Alışkanlığı  


Lida Mucizevi Yosun Kapsülü | Lida Zayıflama Hapı www.lida.gen.tr - © 2006 - 2009 Tüm Hakları Saklıdır. Rss