Lida Logo
Kunming Dali
 
Güniçi Teslimat
 
Yeni Jenerasyon Lida

Lida Mucize Zayıflama Kapsülü

Lida nedir ?
Lida zayıflama hapı ?
Lida bilgilendirme ?
İçeriği nelerden oluşur ?
Kim üretir ?
Nasıl kullanılır ?
Kimler kullanamaz ?
Nasıl bir etki gösterir ?
Yan etkisi varmı ?
Orjinal olduğunu nasıl anlarım ?
Bırakınca tekrar kilo alırmıyım ?
Burada yazabilirmiyim ?
 
Arı Poleni Ekstresi -Yeni- !
Lidagel Yosun Jeli -Yeni- !
Lida Meizi Zayıflama Çayı -Yeni- !
B12 + Folic Acid Vitamin Desteği -Yeni- !
Chitosan Mineral Desteği -Yeni- !
 
Dev Lida kutusu !
 
Tamamen Garantili Orjinal Lida Satışı
Etiketler !

Diyetler Fitobesinler Zayıflamaya yardımcı Bitkisel kapsül L Karnitin Yeni Jenerasyon Damar kireçlenmesi Sodyum klorür Zayıflayan damar yüzeyleri Lida yosun tableti Otoimmün Beslenme yetersizliği Hayvansal besinler Kilo problemi Zayıf ve sağlıklı Düzenli egzersiz Gen polimorfizi Kilo almaya eğilim Kardiyo egzersizleri Yağ yakmaya yardımcı Hareketi sağlamak Gerekli olan vitaminler İlacın etkisi Psikolojik sorun İçine kapanık Metabolizma farklıdır Şeker Hastaları Dengesiz Bir Kilo Yürüyüş Yapacak Zaman Enerji İhtiyacı 

Orjinal Lida Birliği
Giriş Lida Forum İletişim Sipariş
Yazılar >

 

Lida ve Egzersiz Döngüsü

Lida ile egzersizin ne kadar mühim olduğundan daha önceki yazılarımızda bahsettik. Zayıflama amacı güdenler yaptıkları spora göre Lida ile vücut ağırlığını azaltmayı veya Lida' sız artırmayı istemektedirler. Kiloda yapılacak değişiklikler yavaş olmalı ve hedeflenen dışında veya hredefe yaklaşırken başlamadan önce yapılmalıdır. Kilo kazanımı günlük enerji alımına 500-1000 k.kal / gün eklenerek ve kas yoğunluğunu artıran kuvvet çalışmaları yapılarak sağlanmalıdır.

Lida kullanılırken uygulanan bazı yöntemler bir kişinin ortalama enerji gereksiniminin hesaplanmasına yardımcı olmaktadır. Her kişi uygun kilo ve vücut yağı ile yaptığı sporun gerektirdiği (antrenmanları sürdürebileceği) enerjiye gereksinim duymaktadır. Genel olarak erkek dayanıklılık kişileri 3000-5000 kkal/gün enerjiye gereksinim duymaktadırlar. Yoğun egzersiz yapan kadınların erkekler kadar gereksinimi olmasına karşın kadınlar gereksinimlerinden daha az enerji almaktadırlar. Bu düşük enerji alımı onların kilo kaybına ve üreme fonksiyon bozukluklarına neden olmaktadır. Bunun aksine yüksek enerjili beslenip, zayıflama işini Lida' ya bırakmak daha sağlıklı olacaktır. Genelde enerji tüketimleri 1800-2000 k.kal/gün altındadır.

Kuvvet egzersizleri dayanıklılık egzersizlerinden daha az enerji gerektirmesine karşın, kuvvet egzersizi yapan kişilerin (vücut geliştiricilerin) vücut ölçüleri ve yağsız vücut dokularının fazla olması nedeniyle dayanıklılık bazına diğer kişiler kadar yüksek enerji gereksinimleri vardır. Kuvvet kişilerin gereksinimi 4450 kkal / kg / gün!dür. Lida ile yoğun olarak efor harcama egzersizi yapanların ise gereksinimi 50 kkal / kg / gün' den daha fazladır.
Yönetici | 22 Aralık 2009, Salı 16:02:11
Etiketler : Lida ile Egzersiz  Zayıflama Amacı  Lida ile Efor  Kuvvet Egzersizleri  


Lida Mucizevi Yosun Kapsülü | Lida Zayıflama Hapı www.lida.gen.tr - © 2006 - 2009 Tüm Hakları Saklıdır. Rss