|
|
|
Yazılar > |
|
| |
Lida ve Alkol Tüketimi.. |
Lida kullanıcıları için alkol gerçeğini vurguluyoruz. Önemle okuyunuz. Çoğu
zaman Türkiye' deki medyadan az veya normal ölçülerde alınan alkolün kalp ve
damar hastalıklarını iyileştirdiğine dair haberler duymakta ya da okumaktayız.
Üstelik haber sıkıntısından mı bilinmez (kaldı ki ülkemizde risk faktörlerinin
bolluğundan dolayı haberden daha çoğu yok) bu haber iki, üç aylık aralıklarla da
sanki önceden yayımlanmamış gibi tekrar edilir.
Nasıl ki gene aynı medyadan sık aralıklarla duyduğumuz havuç ve fındığın viagra'
ya rakip olması içi boş bir uydurma ve bu gıda maddelerinin büyük bir ihtimalle
stoklarını eritmek amacı ile yapılmışsa, alkolün az veya normal tüketiminin kalp
sağlığını artırıcı etkisi de içi boş bir safsatadan öteye gidemez. Zayıflama
periyodu düşünüldüğünde özellikle Lida ile birlikte alkol tüketimi kesinlikle
tavsiye edilmemekte. Öncelikle alkolün her gün bir ya da bir kaç kez alımının
kalp sağlığına olumlu etkisini ima eden az sayıda çalışma yok değildir.
Ancak bu çalışmalarda saptanan çok az bir olumlu etkinin, halen alkolün hangi
özelliğine dayandığı belirlenememiştir. Üstelik ifade ettiğimiz üzere az
miktarda alınan alkolün kalp hastalıkları üzerindeki olumlu etkisi bu çok az
sayıda yapılan araştırmada bile sadece "çok az" olarak belirlenmiştir. Lida ile
ise alkolün midede bileşmesi durumu Lida' nın etkisini müdede emilimini düşürmek
suretiyle azaltmakta ve geriletmektedir. Gelelim az da olsa kalp hastalıklarına
olumlu etkisi olan bu alkolün reklamının ve övülmesinin ne zararı olabilir?"
sorusuna. Hal böyle iken hiç bir dünya ülkesinde alkolün özendirilmesinin ve
övülmesinin yapılmamasının en önemli nedeni, zararlı götürülerinin medyamızın
üstünde durduğu ve halen tartışma konusu olan o çok az olumlu getirişinden çok
daha fazla oluşudur. Ne demek istediğimizi sadece şu örneği vermekle net olarak
ifade etmiş olacağız: Her gün bir bardak alkolü düzenli tüketen bayanlarda belli
bir süre sonra göğüs kanseri ortaya çıkmakta olduğu vurgulanmaktadır.
Her gün düzenli bir bardak alkol tüketen kadın ve erkekte uzun bir devreyi
takiben başlangıçta görülen o çok az olumlu katkının aksine, kalp kası tahrip
olmakta ve kalp zayıflığı, fıbrilasyon ve buna bağlı ölüm vakaları ortaya
çıkmaktadır. Zayıflamanın aksine alkol sizi ancak yanında alınan çerez ve
mezeler sebebiyle şişmanlatabilir. Özellikle Bira' nın ülkemizde çok
tüketildiğini düşünürsek, mayalı içeceklerin kilo verme ve Lida dönemini olumsuz
etkilediği kesindir. Az ve düzenli alkol kullanma belli bir periyot sonrasında
beyni bloke etmekte, hormonsal aktiviteyi baskılayarak tüm metabolizmayı felce
uğratmaktadır. Artık karar ve seçim sizin. Az ve düzenli alkol kalp
hastalıklarını iyileştiriyor diyerek, haksız ve bilinçsiz, cahil ve zalimce
geniş ve eğitimsiz olan kitlelerimizi zararlı unsurlara iten medyaya inanmakta,
alkolden sakınarak sağlığınızı korumakta sizin elinizde. |
|
Yönetici |
07 Aralık 2009, Pazartesi 14:09:07 |
| Etiketler :
Lida Kullanıcıları Lida Dönemi Alkol ve Lida Midede Emilim
|
|
|
|