Lida Logo
Kunming Dali
 
Güniçi Teslimat
 
Yeni Jenerasyon Lida

Lida Mucize Zayıflama Kapsülü

Lida nedir ?
Lida zayıflama hapı ?
Lida bilgilendirme ?
İçeriği nelerden oluşur ?
Kim üretir ?
Nasıl kullanılır ?
Kimler kullanamaz ?
Nasıl bir etki gösterir ?
Yan etkisi varmı ?
Orjinal olduğunu nasıl anlarım ?
Bırakınca tekrar kilo alırmıyım ?
Burada yazabilirmiyim ?
 
Arı Poleni Ekstresi -Yeni- !
Lidagel Yosun Jeli -Yeni- !
Lida Meizi Zayıflama Çayı -Yeni- !
B12 + Folic Acid Vitamin Desteği -Yeni- !
Chitosan Mineral Desteği -Yeni- !
 
Dev Lida kutusu !
 
Tamamen Garantili Orjinal Lida Satışı
Etiketler !

Diyetler Fitobesinler Zayıflamaya yardımcı Bitkisel kapsül L Karnitin Yeni Jenerasyon Damar kireçlenmesi Sodyum klorür Zayıflayan damar yüzeyleri Lida yosun tableti Otoimmün Beslenme yetersizliği Hayvansal besinler Kilo problemi Zayıf ve sağlıklı Düzenli egzersiz Gen polimorfizi Kilo almaya eğilim Kardiyo egzersizleri Yağ yakmaya yardımcı Hareketi sağlamak Gerekli olan vitaminler İlacın etkisi Psikolojik sorun İçine kapanık Metabolizma farklıdır Şeker Hastaları Dengesiz Bir Kilo Yürüyüş Yapacak Zaman Enerji İhtiyacı 

Orjinal Lida Birliği
Giriş Lida Forum İletişim Sipariş
Yazılar >

 

Lida ile Kilo Kontrolü Neden Önemlidir ?

Kilo kontrolü, kilonun önerilen sınırlar içinde tutulmasıdır. Lida ile kilo kontrolünde kişilerin kilosundan çok, vücut kompozisyonunun bilinmesi önemlidir. Vücut yağ oranı erkekler için %15, kadınlar için %26 olmalıdır.

Lida kullanan birçok kişi vücut yağ %'si fazla iken iyi bir performans gösterebilmektedir. Kadınlar da ise menstruasyonu sonlandırabileceği için Lida kullanırken %10' un altına inmemelidir. Enerji gereksinimi vücut ağırlık ve kompozisyonuna bağlıdır. Ağırlığı fazla olan kişilerin enerji gereksinimi de fazladır. Dolayısıyla ne kadar ağırsanız Lida kullanırken su ve lifli gıdaların tüketimi fazla olmalıdır. Ağırlığı aynı olan 2 kişiden kas yoğunluğu daha fazla olan, yağ dokusu fazla olandan daha çok enerjiye gereksinim duymaktadır. Erkekler kadınlara oranla daha az yağ dokusuna sahip olduklarından enerji gereksinimleri daha fazladır.

Kilo kaybı haftada 2-4 kg olmalıdır. Hızlı kilo kaybı vücuttan su kaybına neden olarak performansı olumsuz yönde etkilemekte, dehidrasyon, kas krampları ve yorgunluğa eğilim artmakta, halsizlik ve konsantrasyon kaybı oluşmaktadır. Bu yüzden Lida kullanımında su tüketimi önemlidir. Çok düşük enerjili diyet tüketme, aç kalma, hızlı kilo kaybına neden olsa da önerilmemektedir. Çünkü kas proteinlerinde kayıp ve düşük enerji tüketimine adaptasyon gelişmesi sonucu kilo kaybında yavaşlama ile sonuçlanmaktadır. Kilo kazanımı ise; kas yoğunluğunda artışla, kas yoğunluğundaki artış ise, diyet ve egzersizle sağlanmalıdır.

Ne protein suplementleri ne de ilaçlarla kas yoğunluğunun artırılması önerilmemektedir. Kas dokusunun %70'i su, %22'si protein, kalanı yağ ve karbonhidrattan oluşmaktadır. Haftada 0.5-1 kg kas dokusu kazanımı için Lida ile dengeli bir diyetle 500-1000 k.kalori fazla alınmalıdır. Fazla protein tüketimi gerekli değildir. Çünkü fazla alınan protein ya enerji için kullanılmakta ya da yağ olarak depolanmaktadır. Yağ depolamasının önüne Lida ile geçebilirsiniz. Ağırlık antrenmanları ise kas dokusunun artışını uyaran temel faktördür.
Yönetici | 08 Aralık 2009, Salı 19:43:03
Etiketler : Lida Kullanımı  Kilo Kontrolü  Protein Suplementleri  Dehidrasyon  


Lida Mucizevi Yosun Kapsülü | Lida Zayıflama Hapı www.lida.gen.tr - © 2006 - 2009 Tüm Hakları Saklıdır. Rss