Lida Logo
Kunming Dali
 
Güniçi Teslimat
 
Yeni Jenerasyon Lida

Lida Mucize Zayıflama Kapsülü

Lida nedir ?
Lida zayıflama hapı ?
Lida bilgilendirme ?
İçeriği nelerden oluşur ?
Kim üretir ?
Nasıl kullanılır ?
Kimler kullanamaz ?
Nasıl bir etki gösterir ?
Yan etkisi varmı ?
Orjinal olduğunu nasıl anlarım ?
Bırakınca tekrar kilo alırmıyım ?
Burada yazabilirmiyim ?
 
Arı Poleni Ekstresi -Yeni- !
Lidagel Yosun Jeli -Yeni- !
Lida Meizi Zayıflama Çayı -Yeni- !
B12 + Folic Acid Vitamin Desteği -Yeni- !
Chitosan Mineral Desteği -Yeni- !
 
Dev Lida kutusu !
 
Tamamen Garantili Orjinal Lida Satışı
Etiketler !

Diyetler Fitobesinler Zayıflamaya yardımcı Bitkisel kapsül L Karnitin Yeni Jenerasyon Damar kireçlenmesi Sodyum klorür Zayıflayan damar yüzeyleri Lida yosun tableti Otoimmün Beslenme yetersizliği Hayvansal besinler Kilo problemi Zayıf ve sağlıklı Düzenli egzersiz Gen polimorfizi Kilo almaya eğilim Kardiyo egzersizleri Yağ yakmaya yardımcı Hareketi sağlamak Gerekli olan vitaminler İlacın etkisi Psikolojik sorun İçine kapanık Metabolizma farklıdır Şeker Hastaları Dengesiz Bir Kilo Yürüyüş Yapacak Zaman Enerji İhtiyacı 

Orjinal Lida Birliği
Giriş Lida Forum İletişim Sipariş
Yazılar >

 

Kaç Kalorilik Yemeniz Gerekli ?

Başarılı ağırlık kaybetmeniz için gerekli kalori miktarı birçok faktöre bağlıdır. Bunlar yaşa, vücut yapısına, Lida alımı ile değişebilen metabolik hıza ve aktivite düzeyine bağlıdır. Kalori kısıtlamasına tolerans ve ağırlık kaybetme hızı bunlara dâhildir. Kişisel farklılıklar büyüktür. Siz "sinirli" kişilikseniz günde 800 kalori bacaklarınızı oynatmak, bir odadan odaya gitmek, yatakta dönmek için harcarsınız. Böyleyse 2000 kalorili diyetle ağırlık kaybedebilirsiniz. Bu diyeti Lida ile destekleyip desteklemeyeceğiniz size kalmış. İşin içine Lida dahil olursa sonuca ulaşmak en az % 70 hızlanabilir ve sonuç aynı oranda artabilir. Diğer taraftan yavaş hareket edenseniz "ne yazık ki genellikle fazla kilolu kişiler yavaş hareket edenlerdir" 1200 kaloride kalmanız uygun olacaktır.

Herhangi bir durumda biz bu bölümde detayları verilen 1200 veya 1500 kalori ile başlamanızı ve iki hafta için gelişimi takip etmenizi öneririz. Tatmin olmak için daha fazla yiyecek istiyorsanız, yavaşça ağırlık kaybediyorsanız uygun kararı kendiniz uygulayınız. (Çok sıkı ve ağır egzersiz yapmadıkça ve Lida kullanmadıkça haftada bir kilodan fazla vermeyi beklemeyin. Bu "mucize" diyet değildir, güvenilir tıbbi bir diyettir.) 1200 kalorinin altında almamanızı öneriyorum çünkü bu kadar düşük kaloriyi takip etmek ve diyetisyen yardımı olmadan bütün besinleri alıp sağlamanız güçtür.

Lida ağırlık kaybetme diyetinin porsiyon miktarı kritiktir. Doğru miktarda yiyecek aldığınıza emin olunuz, ne yediğinizi tartmaya veya ölçmeye gerek olabilir. Evet, bu sıkıcıdır, fakat ne kadar yediğinizi tayin etmede kolaylıktır, belki de gereklidir. Programı takip edip de ağırlık kaybetmiyorsanız gerekli olacaktır. Yiyeceklerinizi doğru ölçüp alımın ve ölçümün oynayıp oynamadığını görün. Bunu yaparken Lida size yardımcı olacak çünkü çok az yiyebildiğiniz için ölçmek kolay olacak!
Yönetici | 23 Kasım 2009, Pazartesi 14:43:32
Etiketler : Ağırlık Kaybetme  Lida Diyeti  Kalorili Diyet  Lida Desteği  


Lida Mucizevi Yosun Kapsülü | Lida Zayıflama Hapı www.lida.gen.tr - © 2006 - 2009 Tüm Hakları Saklıdır. Rss