Lida Logo
Kunming Dali
 
Güniçi Teslimat
 
Yeni Jenerasyon Lida

Lida Mucize Zayıflama Kapsülü

Lida nedir ?
Lida zayıflama hapı ?
Lida bilgilendirme ?
İçeriği nelerden oluşur ?
Kim üretir ?
Nasıl kullanılır ?
Kimler kullanamaz ?
Nasıl bir etki gösterir ?
Yan etkisi varmı ?
Orjinal olduğunu nasıl anlarım ?
Bırakınca tekrar kilo alırmıyım ?
Burada yazabilirmiyim ?
 
Arı Poleni Ekstresi -Yeni- !
Lidagel Yosun Jeli -Yeni- !
Lida Meizi Zayıflama Çayı -Yeni- !
B12 + Folic Acid Vitamin Desteği -Yeni- !
Chitosan Mineral Desteği -Yeni- !
 
Dev Lida kutusu !
 
Tamamen Garantili Orjinal Lida Satışı
Etiketler !

Diyetler Fitobesinler Zayıflamaya yardımcı Bitkisel kapsül L Karnitin Yeni Jenerasyon Damar kireçlenmesi Sodyum klorür Zayıflayan damar yüzeyleri Lida yosun tableti Otoimmün Beslenme yetersizliği Hayvansal besinler Kilo problemi Zayıf ve sağlıklı Düzenli egzersiz Gen polimorfizi Kilo almaya eğilim Kardiyo egzersizleri Yağ yakmaya yardımcı Hareketi sağlamak Gerekli olan vitaminler İlacın etkisi Psikolojik sorun İçine kapanık Metabolizma farklıdır Şeker Hastaları Dengesiz Bir Kilo Yürüyüş Yapacak Zaman Enerji İhtiyacı 

Orjinal Lida Birliği
Giriş Lida Forum İletişim Sipariş
Yazılar >

 

Günlük İdeal Su Tüketimi

Sıvı ihtiyacı kişiden kişiye değişiklik gösterir. Lida kullanan bir kişinin günlük ideal su tüketimi 2,5 LT. civarında olmalıdır. Ancak genel bir mantık olarak sıvı ihtiyacımızı vücudumuzdan kaybettiğimiz sıvıya göre belirleriz. Bu nedenle hangi durumlarda sıvı tüketiminizi artırmanız gerektiğini iyi bilmelisiniz. Lida, vücudunuzdaki yağı yakarken su da kaybedersiniz. Bunu tamamlamanız şarttır. Şimdi gelin vücuttan hangi yollarla sıvı kaybı meydana geldiğine bir göz atalım.

İdrar, dışkı, solunum ve terleme yoluyla vücuttan sıvı kaybı meydana gelir. Ortalama olarak bir yetişkin günde 2,5 litre (10 bardak) sıvı kaybeder. Ancak bu oran çeşitli durumlarda farklılık gösterir. Örneğin aktivite yaptığınızda terle ve solunum yoluyla daha çok sıvı kaybedersiniz. Lida ile bu rakama daha da çoğalabilir. İshal olduğunuzda dışkıyla kaybettiğiniz su miktarı artarken idrar söktürücü ilaçlar aldığınızda idrarla sıvı kaybı artar.

Şimdi ne kadar sıvı almamız gerektiğine bir bakalım.

Eğer ishal, kusma gibi sağlık problemleriniz varsa sıvı tüketiminizi artırmalısınız. Yoğun fiziksel aktivite yapıyorsanız da sıvı ihtiyacınız yaptığınız antrenman düzeyine göre artış gösterir. Yeterli sıvı alıp almadığınızı anlamanın en iyi yolu idrarınızın rengini gözlemektir. İdrarınızın rengi açık olana kadar su i emelisiniz. Eğer sarı bir idrar yapıyorsanız bilin ki vücudunuzun daha çok suya ihtiyacı var. Size önerimiz vücudunuzu susuz bırakmayın.

Lida kullanırken yeterli kadar su tüketmezseniz bu size yan etki olarak geri dönecektir. Bu yüzden sıvı tüketimine dikkat ediniz. Sıvı tüketiminizi artırmak için susamayı beklemeyin. Vücut kimi zaman sıvıya ihtiyaç duyduğu halde size susama sinyali göndermeyebilir. Bu nedenle altın kuralımız, sıvı almak için susamayı beklemeyin olmalıdır. Aşağıdaki önerilere kulak vererek sıvı tüketiminizi artırabilirsiniz.
  • Yemeklerde Lida ile kola ya da çay içmek yerine ayran veya taze sıkılmış meyve suyu tercih edin.
  • Arkadaşlarınızla verdiğiniz kahve molalarına siz suyla veya taze sıkılmış meyve suyuyla katılın.
  • Masanızın üzerinde bir sürahi dolusu su bulundurun. Bu sürahiyi bitirmeden günü bitirmeyin.
  • Yemeklerinize çorba ile başlayarak sıvı tüketiminizi artırabilirsiniz.
  • Egzersiz yapıyorsanız, egzersiz öncesinde, sırasında ve sonrasında bol su için.
  • Tuvaletinizi yaptıktan sonra kaybettiğiniz sıvıyı yerine koymak için tuvalet sonrası bir bardak su için.
Sağlıklı bir yaşam için altıncı anahtar: Günlük sıvı tüketiminizi artırın!
Yönetici | 10 Şubat 2010, Çarşamba 14:42:36
Etiketler : Lida ve Su  Sıvı İhtiyacı  Kola ve Çay  Lida Sıvı Tüketimi  


Lida Mucizevi Yosun Kapsülü | Lida Zayıflama Hapı www.lida.gen.tr - © 2006 - 2009 Tüm Hakları Saklıdır. Rss