Anasayfaya dönmek için tıklayınız! İletişim formuna ulaşmak için tıklayınız! Sipariş sayfasına ulaşmak için tıklayınız! Forum anasayfasına dönmek için tıklayınız!


Geri git   Lida Forum - www.lida.gen.tr > Zayıflama ve Güzellik > Uzmanlardan zayıflama ipuçları

Uzmanlardan zayıflama ipuçları Uzman kişilerden ve Ünlülerimizden zayıflamaya yönelik çok önemli bilgiler

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1 (permalink)  
Alt 04-09-2008, 09:28 AM
Administrator
 
Üyelik tarihi: Apr 2008
Mesajlar: 260
Standart Meyvelerin önemi !!!

1-Meyve ve sebzelerin sağlığı korumak için ne kadar etkili olduklarını hepimiz biliyoruz. Vücudun bağışıklık sistemini harekete geçiren ve hastalanmamıza neden olan bakteri ve virüslere karşı savaşan yiyecekleri bir kez daha hatırlamaya ne dersiniz?

Bol miktarda C vitamini içeren narenciye türü meyveler, çilek, kivi ve ıspanak gibi yiyecekler bağışıklık sistemini harekete geçiriyor.

Taneli besinler ise E vitamini deposudur. E vitamini, mikropları ve kanser hücrelerini öldüren önemli bir antioksidandır. Çeşitli hastalıklardan gerektiği gibi korunabilmek için E vitaminine ihtiyacınız var. Taneli sebzeler, fındık-fıstık-ceviz gibi kuruyemişler vücudun E vitamini ihtiyacını karşılar. Bir avuç meyve ile sağlığınızı koruyabilirsiniz. Bu gerçeği hiç aklınızdan çıkarmayın.

2-Yapılan bir araştırmaya göre her gün için önerilen beş porsiyon sebze ve meyveyi tüketen kişiler daha az tüketenlere göre kalp krizinden daha iyi korunuyorlar.

Londra Üniversitesi araştırmacılarının tesbitine göre günde üç ile beş porsiyon arası sebze meyve tüketenlerde kriz riski yüzde 11 oranında azalırken, beş porsiyondan fazla sebze meyve tüketenlerde ise risk ise %26 oranında azalıyor.

Araştırmacıların belirttiğine göre sebze ve meyvelerdeki yüksek orandaki potasyum, folat, lif ve antioksidanlar sağlıklı bir yaşam için gereklidir. Avrupa, Japonya, ve Amerika Birleşik devletlerinde yapılan sekiz ayrı araştırmadan elde edilen sonuçlar da hep bu doğrultudadır.

Bu araştırmada görev alan Dr. Feng He’nin belirttiğine göre bol sebze meyve yemek sadece kalp krizinden değil diğer kardiolojik rahatsızlıklardan ve hatta bazı kanser türlerinden korunmakta yardımcı oluyor.

Bir porsiyon meyve ve sebzede neler olabilir; fikir vermesi açısından şöyle bir örnek verebiliriz: 1 muz, 1 orta boy elma, yedi adet küçük boy cherry domates, avuç içi büyüklüğünde bir parça brokoli.

Lancet isimli medikal yayında buluşlarını yayınlayan Dr.Feng He özetle şu noktaları belirmiştir : ‘’Bizim yaptığımız analizler yüksek oranda sebze ve meyve tüketenlerde kriz riskinin daha düşük olduğunu göstermiştir. Beslenme şekillerinde ve tercihlerinde bu yönde yapılan değişiklikler diğer kardiyovasküler hastalıklar ve bazı kanser türlerine karşıda koruyucu olacaktır.’’
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Bütün Zaman Ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 08:48 PM .


Powered by vBulletin® Version 3.8.0 Beta 2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.3.2

Turunç Çiçekleri ile Lida kısa sürede zayıflatır!