Lida Logo
Kunming Dali
 
Güniçi Teslimat
 
Yeni Jenerasyon Lida

Lida Mucize Zayıflama Kapsülü

Lida nedir ?
Lida zayıflama hapı ?
Lida bilgilendirme ?
İçeriği nelerden oluşur ?
Kim üretir ?
Nasıl kullanılır ?
Kimler kullanamaz ?
Nasıl bir etki gösterir ?
Yan etkisi varmı ?
Orjinal olduğunu nasıl anlarım ?
Bırakınca tekrar kilo alırmıyım ?
Burada yazabilirmiyim ?
 
Arı Poleni Ekstresi -Yeni- !
Lidagel Yosun Jeli -Yeni- !
Lida Meizi Zayıflama Çayı -Yeni- !
B12 + Folic Acid Vitamin Desteği -Yeni- !
Chitosan Mineral Desteği -Yeni- !
 
Dev Lida kutusu !
 
Tamamen Garantili Orjinal Lida Satışı
Etiketler !

Diyetler Fitobesinler Zayıflamaya yardımcı Bitkisel kapsül L Karnitin Yeni Jenerasyon Damar kireçlenmesi Sodyum klorür Zayıflayan damar yüzeyleri Lida yosun tableti Otoimmün Beslenme yetersizliği Hayvansal besinler Kilo problemi Zayıf ve sağlıklı Düzenli egzersiz Gen polimorfizi Kilo almaya eğilim Kardiyo egzersizleri Yağ yakmaya yardımcı Hareketi sağlamak Gerekli olan vitaminler İlacın etkisi Psikolojik sorun İçine kapanık Metabolizma farklıdır Şeker Hastaları Dengesiz Bir Kilo Yürüyüş Yapacak Zaman Enerji İhtiyacı 

Orjinal Lida Birliği
Giriş Lida Forum İletişim Sipariş
Yazılar >

 

Aperatiflere Dikkat Edin!

Yapılan araştırmalar, yemekten önce alınan bir kadeh alkolün, yemek yerken 200 kaloriye kadar daha fazla kalori alınmasına yol açtığını göstermiştir. Bizler, bırakın yemek yemeyi, Lida ile zayıflamaya çalıştığınız dönemde alkolü hiç bir şekilde tavsiye etmiyoruz. Yemek esnasında içilen içki de zaten daha fazla yemenize yol açar, bu nedenle suyu tercih edin. Su Lida' nın çalışma anahtarıdır. Mutlaka içki içmek durumundaysanız, küçük bir kadeh şarap için.

Stresli anlarınızda yemeğe sarılmak yerine Lida döneminde egzersiz yapın. Çok yağlı veya şekerli yiyecekler yediğinizde, beyniniz endorfin adı verilen bir kimyasal salgılar ve kendinizi iyi hissedersiniz. Endorfin, egzersiz yaparken de salgılanır, yani kalori ve dolayısıyla kilo almak yerine, Lida nın da desteğiyle kalori yakıp kilo vermeyi tercih edin.

Bir kas kitlesi, yağ kitlesine kıyasla dokuz kat kadar daha fazla kalori yakar, bu nedenle egzersizinize ağırlık kaldırmayı da ekleyerek vücut yağlarınızı kasa dönüştürün. Ağırlık kaldırma, aynı zamanda kalori yakmaya yardımcı olacak şekilde metabolizmayı da hızlandırır.

Akşam yemeğini dışarıda yiyecekseniz, kilo verme çabalarınızı baltalamamaya hazırlıklı olun. Birçok restoran mönüsünü internette ilan etmektedir. Bu nedenle restorana gitmeden önce internete girip mönüyü inceleyin ve gittiğinizde çekici, yağlı yemeklerden etkilenmemek için ne yiyeceğinize baştan karar verin. Bu kararınızda düşük kalorili seçimler yapmakta zorlanmayacak ve doyup doymayacağınızı kesinlikle düşünmeyeceksiniz. Çünkü Lida kullanıyorsunuz!

Yemek için dışarı çıkmadan önce aç kalmak, restorana gittiğinizde midenizi çok yağlı ve yüksek kalorili yiyeceklerle doldurmanıza yol açacaktır. Lida yanınızda ise bu pek de mümkün olmayacaktır. Boş mideyle alkol almak da alkolün etkisini daha hızlı göstermesine neden olacaktır. Dışarıda yemek yiyeceğiniz gün, sağlıklı bir kahvaltı ve öğle yemeği yiyin, restorana gitmeden önce ufak tefek şeyler atıştırın ki aşırı yemek yemekten kaçınabilesiniz.

Dışarıda yemek yerken, yağlı yemeklere dikkat edin. 'Kızarmış', 'Gevrek', 'ograten' (rendelenmiş peynirle pişirilmiş), 'dolma' ve 'kremalı' gibi ifadelerle belirtilen yemeklerin tümü fazla kalorili ve yağlı yemeklerdir. Tereyağı, krema, peynir, salam, sucuk ve diğer işlenmiş etler çok yağ içerir, bu nedenle bu tür yiyeceklerden uzak durmak gerekir.

Salatanıza bol kalorili salata soslarını bolca eklemeyin. Sosu tabağınızın yanına alıp çatalınızı sosa batırın. Daha da iyisi salatanıza tat vermesi için limon suyu veya az miktar zeytinyağı ile balzamik sirke ekleyin. İtalyan yemeği seviyorsanız sarımsaklı ekmek, kremalı sos ve tereyağı ile pişirilen risotto'dan uzak durun. 'Frito', 'alfredo', 'carbonara' veya 'pepperoni' gibi ifadelerle tarif edilen yemeklerden kaçının. Minestrone çorbası (sebze çorbası), salata veya 'bruschetta' ile başlayın. Ana yemek olarak domatesli makama veya ince hamurlu sebzeli pizzayı tercih edin.

Fransız restoranına gittiğinizde başlangıç olarak et suyu (consomme) veya sebze çorbasını seçin. Ana yemek olarak ağır bir sosu olmayan et, balık veya tavuk etini ve yanında salata veya haşlanmış patatesi tercih edin. Omlet de iyi bir seçenektir, omletinize sebze eklemelerini isteyin. Kaz ciğeri, salyangoz ve soğan çorbası da patates güveç gibi uzak durulması gereken yemekler arasındadır. Sağlıklı seçiminizi, antioksidan açısından zengin bir bardak kırmızı şarapla kutlayın.

Unutmayın! Lida sizi, sizin yemek istediklerinize kolayca yönlendirebilir. Sıkıntısız seçimler yapabileceksiniz.
Yönetici | 11 Kasım 2009, Çarşamba 14:19:39
Etiketler : Lida ile Zayıflamak  Lida ve Alkol Kullanımı  Endorfin Kimyasalı  Fransız Mutfağı  


Lida Mucizevi Yosun Kapsülü | Lida Zayıflama Hapı www.lida.gen.tr - © 2006 - 2009 Tüm Hakları Saklıdır. Rss