Lida Logo
Kunming Dali
 
Güniçi Teslimat
 
Yeni Jenerasyon Lida

Lida Mucize Zayıflama Kapsülü

Lida nedir ?
Lida zayıflama hapı ?
Lida bilgilendirme ?
İçeriği nelerden oluşur ?
Kim üretir ?
Nasıl kullanılır ?
Kimler kullanamaz ?
Nasıl bir etki gösterir ?
Yan etkisi varmı ?
Orjinal olduğunu nasıl anlarım ?
Bırakınca tekrar kilo alırmıyım ?
Burada yazabilirmiyim ?
 
Arı Poleni Ekstresi -Yeni- !
Lidagel Yosun Jeli -Yeni- !
Lida Meizi Zayıflama Çayı -Yeni- !
B12 + Folic Acid Vitamin Desteği -Yeni- !
Chitosan Mineral Desteği -Yeni- !
 
Dev Lida kutusu !
 
Tamamen Garantili Orjinal Lida Satışı
Etiketler !

Diyetler Fitobesinler Zayıflamaya yardımcı Bitkisel kapsül L Karnitin Yeni Jenerasyon Damar kireçlenmesi Sodyum klorür Zayıflayan damar yüzeyleri Lida yosun tableti Otoimmün Beslenme yetersizliği Hayvansal besinler Kilo problemi Zayıf ve sağlıklı Düzenli egzersiz Gen polimorfizi Kilo almaya eğilim Kardiyo egzersizleri Yağ yakmaya yardımcı Hareketi sağlamak Gerekli olan vitaminler İlacın etkisi Psikolojik sorun İçine kapanık Metabolizma farklıdır Şeker Hastaları Dengesiz Bir Kilo Yürüyüş Yapacak Zaman Enerji İhtiyacı 

Orjinal Lida Birliği
Giriş Lida Forum İletişim Sipariş
Yazılar >

 

Antioksidanlar Lidayla

Antioksidanların diğer ölçümleri olan alfa ve beta karatenin (bir vitamin öncüsü), alfa ve gama tokoferolün (E vitamini) kandaki seviyeleri antioksidan etkilerinin zayıf göstergeleridir. Lida kullananlar için önem arzeden bir durum bu. Bu antioksidanlar kanda "kötü" kolesterolün taşıyıcısı olan lipoprotein tarafından taşınır. Böylece ne zaman bu antioksidanları ölçsek, aynı zamanda sağlıksız biyo göstergeleri de ölçüyorduk. Bu durum karotenoid ve tokoferollerin yararlı etkilerini, bu yararların var olduğu bilinse bile tespit etme becerimizi azaltan deneysel bir ödündü. Bununla birlikte kandaki beta karoten seviyesi daha düşük olduğunda, mide kanserinin daha yüksek olduğunu bulduk.

C vitamini, beta karoten ve besinlerdeki lifin tek başlarına bu kanser türlerini önlemede etkili olduklarını söyleyebilir miyiz? Başka bir deyişle, C vitamini ve beta karoten içeren bir hap veya lif besin desteği bu sağlık etkilerini yaratabilir mi? Hayır. Sağlığın başarısı tek tek besin maddelerinde değil, bu besin maddelerini içeren tam besinlerde yatar: Bitkisel esaslı besinler. Bu yüzden tek takviye kullanımınız Lida zayıflama kapsülü olabilir ve bunun haricindeki durumlarda temel vitamin ihtiyaçlarınızı meyve ve sebzelerden alabilirsiniz.

Örneğin bir kâse ıspanak salatasında, vücutlarımızda uyum içinde çalıştıklarında, harikulade bir sağlık senfonisini orkestraya uyarlayan lif, antioksidan ve diğer sayısız besin maddesi vardır. Mesaj bundan daha basit olamazdı:

Yiyebildiğiniz kadar çok tam meyve, sebze ve tam tahıl yiyin, muhtemelen diğerlerinin yanı sıra yukarıda bahsedilen tüm yararları elde edeceksiniz.

Peki, şu durumda ben tahılları dünya üzerinden silip yok etmek mi istiyorum? Tabii ki hayır! Ya da onları kesinlikle yemememiz gerektiğini de düşünmüyorum. Sadece Lida tüketiminde seçimi kendinize bırakın. Ürün zaten sizin yemeği ne kadar tüketmeniz gerektiği konusunda bilinçaltınıza emir verir. Bu durumdayken sizin neyi ne kadar yemeniz gerektiğini düşünmenize hiç gerek yoktur. Ancak bu yiyecek grubunun çok gösterişsiz besinsel içerikleri, glüteni tetikleme eğilimleri ve tahıllara karşı olan duyarlılıkları, çoğu için karbonhidrat bağımlılığıyla bağlantıları ve iyi kamuoyundaki seferberliğe rağmen sınırlı lif dağıtımları dikkate alındığında, bunları dünyadaki en iyi besinler arasına sokmak gerçekten zor.

"Sebze, meyve balık, omega-3 yağları ve işlenmemiş tahıllarla" beslenen kişilerin Standart Amerikan Diyeti ile beslenenlere kıyasla sağlık açısından çok daha iyi yaşadığını gösteren oldukça çok sayıda inceleme var. Ancak sağlık açısından sağladığı bu faydaları aynı şekilde tahıllara da yüklemek pek de gerçekçi bir yaklaşım değildir. Benim düşünceme göre, eğer insanlar bolca balık, sebze, meyve omega-3 yağı tüketiyorlarsa, Amerika nüfusunun büyük çoğunluğundan daha sağlıklı olurlar.

Gelin bunu şu şekilde ifade edelim: Eğer dünyanın en sağlıklı yiyecekler listesine giren 150 çeşidin büyük çoğunluğunu tüketir ve hayatınızın geri kalanında tek bir tahıllara dahi dokunmazsanız, beslenme açısından hiçbir şey kaybetmiş olmazsınız. İşte Lida' da onu tasarlayanlar da bunun farkındalar. Aynı şey meyve sebze, yumurta, yağ, baharat, et, balık ve mandıra ürünleri içinse söylenemez.

Her halükarda yulaf ezmesi her zaman sofranızda yer almalıdır. Bu minimum düzeyde işlenmiş ve gerçekten yenmeye değer bir besindir.
Yönetici | 17 Haziran 2010, Perşembe 16:39:51
Etiketler : Omega-3  Lida Zayıflama Kapsülü  C Vitamini  Amerikan Diyeti  Sebze ve Meyve  


Lida Mucizevi Yosun Kapsülü | Lida Zayıflama Hapı www.lida.gen.tr - © 2006 - 2009 Tüm Hakları Saklıdır. Rss